Η εταιρεία μας

Ιστορικό

Ιστορικό

Η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας είναι ο διαρκής στόχος της εταιρείας μας. Για αυτό, επενδύουμε συνεχώς στην απόκτηση, ενσωμάτωση και επικαιροποίηση της τεχνογνωσίας, σε συνδυασμό με την άρτια οργάνωση και υποδομή, το άρτια εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο προσωπικό και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων. Ως επιστέγασμα αυτών των προσπαθειών, η HQP έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής υπηρεσιών ανά κλάδο εφαρμογής και διατηρεί ηγετική θέση στην αγορά, αναπτύσσοντας πρωτοποριακά προϊόντα και βασίζοντας τη φήμη της στην αξιοπιστία, στην καινοτομία, στην ποιότητα και στην αξία των υπηρεσιών της.

Στρατηγικός στόχος

Πάγιος και στρατηγικός στόχος της HQP είναι η καθιέρωσή της σε ηγετική θέση στον χώρο της παροχής υπηρεσιών Facility Management δίνοντας λύσεις σε λειτουργικά ζητήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Παράλληλα, η HQP αναλαμβάνει το ρόλο του ενιαίου φορέα παροχής έξυπνων υπηρεσιών, με σκοπό την ποιοτική κάλυψη των εξειδικευμένων αναγκών των πελατών της.

Στρατηγικός στόχος

Δέσμευση διοίκησης

Η εταιρεία δεσμεύεται να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις πλέον πρόσφατες απαιτήσεις της αγοράς.

Η υλοποίηση του στόχου αυτού επιτυγχάνεται με τις συντονισμένες προσπάθειες της Διοίκησης και των στελεχών της εταιρείας:

  • Για τη δημιουργία κλίματος ευθύνης και συνεργασίας του προσωπικού
  • Για την εγκαθίδρυση της βέλτιστης οργανωτικής δομής και διοικητικών διαδικασιών λειτουργίας

Η ευθύνη της χάραξης της πολιτικής ποιότητας, καθώς και ο διοικητικός έλεγχος της εφαρμογής της, ανήκει στις αρμοδιότητες του Γενικού Διευθυντή της εταιρείας.

Εστίαση στον πελάτη

Η εταιρεία, με τη βοήθεια των άριστα εκπαιδευμένων στελεχών της, αλλά και εξωτερικών ειδικών συνεργατών:

  • Αναλύει και αξιολογεί της ανάγκες των πελατών της.
  • Διασφαλίζει ότι οι ανάγκες αυτές είναι συμβατές με την υφιστάμενη νομοθεσία, όπου και εφόσον υπάρχει.
  • Μετατρέπει τις απαιτήσεις των πελατών σε στόχους.
  • Προγραμματίζει την υλοποίηση των στόχων.

Με τον τρόπο αυτό στοχεύει στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της ποσοτικά, χρονικά και ποιοτικά. Εφόσον, δε, εκ των υστέρων διαπιστώσει ότι υπάρχουν παράπονα ή/και προβλήματα, μεριμνά μέσω κατάλληλων διορθωτικών ή/και προληπτικών ενεργειών και παρεμβάσεων, αφενός μεν να ικανοποιηθεί ο πελάτης, αφετέρου δε τα όποια προβλήματα να μην επαναληφθούν.

Εστίαση στον πελάτη